2006年3月7日

咦?點解好似仲未見傑少個Xanga嘅?

6 則留言:

馬生 說...

chur...佢都唔send俾我, 肯定係有講我壞話啦!!

魚蛋明 說...

咁你要檢討o下啦~~~~
同埋你要俾o的時間佢delete晒o的post先得假,咁多~~~~~hahaha!

小女子 說...

傑少好忙呀,又cool喎,msn見到佢都唔得閒回應架,你要等佢冇咁cool同得閒少少,佢先send俾你架!

x-large size既傑仔 說...

做咩甘講我lor......
甘我真係唔得閒ma><
而家post la
我個user name係: kanadachun ar!!

catherine 說...

好忙既傑仔,你部計數機仲o係我度呀~~

小女子 說...

傑少:

講笑o者,唔駛咁大反應啦~~

:p