2006年4月5日

清明怒食第三擊

人家拜山時,我們怒食不可遏,來罷!

日期:2006年4月5日(星期三)
時間:晚上7:00
地點:土瓜灣北帝街鬍鬚安特色火鍋店

吃甚麼?當然是特色火鍋罷!足料靚湯底,特色小菜,更有用來打邊爐的肉餅啊!價錢只是小肥羊的一半,抵食!~~

有興趣者請留名。

已報名 :
馬生
馬太
ms. chanchan
aloofie
小事蓮
adeline (8:30後)
精貝山
yvonne

各位已報名出席是次怒食派對的好友,今晚七時於馬宅等候,須遲到者請下車後聯絡馬生or馬太罷!

see you all then~~

11 則留言:

aloofie 說...

嘩嘩嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好吸引喎!

x-large size既傑仔 說...

我都諗諗sin.....

idiotirene 說...

嘩 好呀!

小女子 說...

XL 傑仔:

心動不如行動咯~~

:)

x-large size既傑仔 說...

我要睇下我學校d兄弟使唔使我幫手做個workshop ar.........
友情信用卡都要還債嫁
><

catherine 說...

果日要入台,去唔到喇... 唯有再等第四擊啦! :)

yellowfish 說...

邊爐呢家嘢,都唔係好啱我。

魚蛋明 說...

馬太,幫手up個date~~~~
有人話會o黎個gathering~~~~
咪精貝山同cool姐law~~~~
係精貝自己話架~~~~

小女子 說...

旦:

但係姑姐又話明天要開工,唔到喎,咁你估精貝山仲黎唔黎呢?

小女子 說...

旦:

咁你又黎唔黎呀?

魚蛋明 說...

幾乎全女班~~~~~
think think sin~~~~