2006年5月26日

開張大吉

三角排練空間
Welcome Party




31/05/2006
7:00pm

土瓜灣浙江街20號文信工業大廈10字樓

能出席者請留名

將會出席:
馬生
馬太
魚旦明
是但徐
黃油魚
x-large size既傑仔
aloofie
青春鳥王German
甜品winwin
bookcatapple

6 則留言:

x-large size既傑仔 說...

好la,我第一個報名
不過我唔識路lor........

aloofie 說...

我呀我呀!!!!!!

??Winwin 說...

winwin 終於可以出席這個特別的日子啦,禁我個生日party 呢

小女子 說...

仲有 suki呀!
麻煩幫我加個名落去個list度啦!
thx~

Yvonne 說...

我到。

愛躲林 說...

我到。不過會遲到。