2006年1月5日

卅幾勾低低能能

朋友仔芭芭拉和叮噹說,"紅棉三部曲"那幕令她們很感動。感動於見到卅幾歲佬仲搵到人陪一齊這樣在台上發神經。

日開三場兼連開17場,辛苦大家了!!!也實在是過份緊湊了...過程尚有很多東西未及消化分享(至少 2 wants一定同意)...重爭你生日飯呀碌柴!!!...

有fans撲埋黎要影相簽名、有fans說一直好鍾意看我(們)表演、有第一次看便成為了fans...好感動架真係!

大家對董敏莉和阿Step的演出意見不一,但對我來說,加埋Adeline,對住3個唔同對手真的好玩呀! Monie真係越做越好兼有驚喜呀!

"今天我"偶爾也在耳際響起...對於這次要表達的主題和內容,收到的意見亦同樣不一...我自己覺得是可以更好的... 展望我的06,除表演能力要繼續進步之外,希望更好篩選工作,少做無謂的,多看書多用心感受生活,在某一兩個hiden projects上,是時候試試更投入主導創作(馬生叫既)...

三角仝人,黎緊2月努力繼續做場好show!!重有7月同12月呀!!!(...可能唔止添...)

係咁行係咁行係咁行係咁行係咁行係咁行係咁行係咁行係咁行係咁行!!!

同趕上! 奇想的鐵路! 同遊萬變的地圖! 同起舞......

5 則留言:

小女子 說...

係adeline,不是adaline呀!

至於我的生日飯嘛,慢慢啦,我都唔肚餓,有韓國零食食住先就得架勒!

公司o個o的食晒未?

匿名 說...

馬太,你真好!我都不敢改正他,懷疑說的那個並非自己......

阿徐 說...

馬蹄& adEline:唔駛咁呀化...讀書少D嗟:P

馬蹄:好忍手架啦我...快D黎食埋佢啦~

adEline:係喎重爭你一餐!!!

小女子 說...

好!我今日就來,你地等等我......

魚蛋明 說...

我又想"痴"返餐tim~~~