2006年1月11日

吹雞

三角誌友新春團拜 (不斷更新中)

2006年1月31日 4pm
地點係魚旦明柴灣新居 (後備係壽星灰灰屋企)

無論各位誌友到唔到都留個言!

已報名 :
1. 馬生
2. 馬太
3. 魚旦明
4. Yvonne
5. Ms. chanchan
6. 愛蓮
7. 是但徐
8. 大嫂
9. 精貝山
10. 麥貝精
11. 傑仔

21 則留言:

Yvonne 說...

我報名。

荃灣去柴灣有無25個站﹖行個大運先開工都好。

魚蛋明 說...

我去!

yellowfish 說...

唔敢講,可能走唔甩。

idiotirene 說...

赤口配三角 絕! 我到! :D
[希望今次唔會變飛機...]

小女子 說...

黃花魚:

咩走唔甩呀?莫非你要派利是??~~

魚蛋明 說...

to ger神,有無九菜,初三要開工!!
to 黃魚, why?why?tell me why?

yellowfish 說...

初三通常係家庭團拜

小女子 說...

黃花魚:

咁我地話晒唔係你既正式屋企人,咁就...嗯......算啦!

愛躲林 說...

好想參加三角團拜,好想參觀魚旦明新居。但我都一樣年初三要去家庭團拜喎....想去,去唔到...

魚蛋明 說...

咁多人o黎出現唔到,使唔使改day呢?

馬生 說...

咁唔去既講下你地邊日得呢?

??Winwin 說...

我都想去,因為居然可以去傳聞中0魚旦明新居

馬生 說...

唔該亞黃魚ger王白女巫建議下其他日期,如果唔係其他人好難答覆呀!!

yellowfish 說...

都好難再有第二日,初七都要開工排戲啦,唔好改喇。

馬生 說...

既然經理話唔改, 就唔改啦, 最多到時你地走得甩就黎啦!!

咁唔該未表態既快表喇!!

阿徐 說...

是是但但啦咁~

小女子 說...

徐徐:

睇真o的,你兩個鼻lone真係好鬼死大啊!哈哈!~~

catherine 說...

我去!

徐徐個頭好似正方形西瓜...無端端變左個cube :P

阿徐 說...

hehehuhuhahaha~

x-large size既傑仔 說...

其實我果日都得閒ar....

aniDa =^.^= 說...

我呢..應該可以 8 點放工後過來既..
但係, 人生路不熟啊!!
希望唔好介意..我好怕醜的..哈哈...