2006年1月14日

初來報到..!

大家好呀..我係 aniDa, 不嬲都好鍾意睇三角關係既架! 細細個時就已經開始睇拾香紀喇~唔係講笑架! 真係榮幸今次被馬生邀請我加入你地, 仲要左我隻歌仔添..真係感動!

之前好低能, 收到 invitation 之後冇為意呢個係另一個 blog, 仲日日去三角部落度睇添..哈哈..

總之, 多多指教..!! 希望以後都可以繼續侵埋我玩啦~! =)

3 則留言:

馬生 說...

駛乜咁客氣,我唔該你至真啦,要你臨上飛機前重唱通宵!!

anyway, welcome!!

阿徐 說...

...細...細...個...+_+!...

Welcome:) 以後唔好去錯啦~

魚蛋明 說...

我細細個就做三角D戲tim~~~~
o個時髮線好前架我~~~~